تكست اهنگ رد داده مغزم از سعيد پانتر
 
تکست رپ
به بزرگترین وبلاگ تکست رپ خوش آمدید
دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:, :: 10:2 ::  نويسنده : habibraper

تكست اهنگ رد داده مغزم از سعيد پانتر

رد داده مغزم
وای دیگه رد داده مغزم روی هشصد و هفتاده نبضم
نصف طرفدارام خارج از مرزن نگو شدن عاشق رفتار طنزم
دل بده حرفه ای مو فر فری میخوام کسی نیاد دورت واسه من قر بدی
بپوش بهترین لباساتو وقتی با منی فقط تویی که میتونی دلو از جا بکنی
میخوام فکر تو از خیال رقیبام بره همه جا داد بزن عاشق تو سعید پانتره
وقتی من تو دلتم در قلبتو ببند منم تورو دوس دارم شده سهم تو دلم

ایــــــــــــــ دخترا تکونش بدین

من دوس دارم استیل خاص تنتو راه رفتنتو حتی واستادنتو
دوس دارم لمس کنم باز بدنتو انگار دنیارو ساختن واسه منو تو
اخه احساس منو تورو هیشکی نداره مستیمونو صد تا ویسکی نداره
دنیا تو مشتمون میگذره خوش بمون ثانیه ها وایسادن رد دادیم جفتمون
شب شده منو تو شیک هوا نم زده 3 تا روبرتو کاوالیتم برازندته
گلم اگه تو بمونی غمی نیست که بیادش واسه همینم می ارزه به ریسک زیادش

هیـــــــــــــــــــ دخترا تکونش بدین
هیـــــــــــــــــــ دخترا تکونش بدین
تکونش بدین
تکونش بدین
تکونش بدین 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


بزرگترین وبلاگ تکست رپ
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تكست رپ و آدرس texterap.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان